Výprodej - Masová média
- Info:
- Portál, 2015 (2., přepr.) - váz., 392 str.
- EAN:
- 9788026207436
- ISBN:
- 978-80-262-0743-6
Recenze:
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.
Upozornění! Výprodejový kus Naražené rohy
Další knihy z kategorie Celkový seznam (305)
Recenze produktu Výprodej - Masová média
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.