Výprodej - Masová média

JIRÁK Jan, KÖPPLOVÁ Barbara

Info:
Portál, 2015 (2., přepr.) - váz., 392 str.
EAN:
9788026207436
ISBN:
978-80-262-0743-6

Hodnocení:

0 hodnocení Výprodej - Masová média 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.

Upozornění! Výprodejový kus Naražené rohy

Výprodej - Masová média

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora JIRÁK Jan

Další knihy z kategorie Celkový seznam (305)

Recenze produktu Výprodej - Masová média

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.