Marketingový průzkum

Poznáváme svoje zákazníky

FORET Miroslav

Info:
BizBooks, 2012 (2., aktual) - brož., 116 str.
EAN:
9788026500384
ISBN:
978-80-265-0038-4

Hodnocení:

0 hodnocení Marketingový průzkum 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání vašich zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl, kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout, jak zpracovat zjištěné informace.

Marketingový průzkum

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora FORET Miroslav

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu Marketingový průzkum

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.