Marketingový průzkum
Poznáváme svoje zákazníky
- Info:
- BizBooks, 2012 (2., aktual) - brož., 116 str.
- EAN:
- 9788026500384
- ISBN:
- 978-80-265-0038-4
Recenze:
Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání vašich zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl, kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout, jak zpracovat zjištěné informace.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)
Recenze produktu Marketingový průzkum
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.