Marketingový plán
Příprava a úspěšná realizace
- Info:
- BizBooks, 2012 (1.) - váz., 576 str.
- Z angl. přel. K. Kožárová, P. Michalica, Z. Šejdová, K. Večerek, V. Zvěřinová
- EAN:
- 9788026500148
- ISBN:
- 978-80-265-0014-8
Recenze:
Efektivní marketingové plánování je základním kamenem veškerých zdrojů příjmů firmy, hlavním nástrojem konkurenčního boje. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů, hodnot, které tyto trhy požadují, a měl by tak firmě pomoci vytvořit konkurenční výhodu. V knize Marketingový plán autoři vysvětlují, co to je marketing, jak funguje proces marketingového plánování, jak provádět marketingový audit, jak formulovat a stanovit marketingové cíle a strategie, a jak za účelem jejich dosažení a realizace naplánovat vše potřebné a navrhnout a implementovat jednoduchý systém marketingového plánování.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Marketingový plán
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.