Marketingový plán

Příprava a úspěšná realizace

MCDONALD Malcom, WILSON Hugh

Info:
BizBooks, 2012 (1.) - váz., 576 str.
Z angl. přel. K. Kožárová, P. Michalica, Z. Šejdová, K. Večerek, V. Zvěřinová
EAN:
9788026500148
ISBN:
978-80-265-0014-8

Hodnocení:

0 hodnocení Marketingový plán 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Efektivní marketingové plánování je základním kamenem veškerých zdrojů příjmů firmy, hlavním nástrojem konkurenčního boje. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů, hodnot, které tyto trhy požadují, a měl by tak firmě pomoci vytvořit konkurenční výhodu. V knize Marketingový plán autoři vysvětlují, co to je marketing, jak funguje proces marketingového plánování, jak provádět marketingový audit, jak formulovat a stanovit marketingové cíle a strategie, a jak za účelem jejich dosažení a realizace naplánovat vše potřebné a navrhnout a implementovat jednoduchý systém marketingového plánování.

Marketingový plán

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)

Recenze produktu Marketingový plán

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.