Marketingové myšlení

MATISKO Peter

Info:
Cyberma, 2017 (1.) - brož., 256 str.
EAN:
9788027029341
ISBN:
978-80-270-2934-1

Hodnocení:

0 hodnocení Marketingové myšlení 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si důležitost emocí a příběhu při jákemkoliv obchodě. Společně se podíváme na nákupní chování, iracionální prvky v lidském rozhodování, spojitost mezi vlastním osobním rozvojem a vnímáním sebe sama a také procesy, které slouží k aplikaci všech nápadů do praxe. Dnes je moderní zabývat se technologií a automatizací všeho, včetně marketingu. Tím se vytrácí lidský rozměr a najednou marketing a prodej funguje hůře. My se společně vrátíme k podstatným základům podnikání, které zůstávají v platnosti po mnoho let a navíc fungují!

Marketingové myšlení

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora MATISKO Peter

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu Marketingové myšlení

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.