Marketingová sociologie

Marketingová komunikace a moderní společnost

ROUBAL Ondřej, ZICH František

Info:
Vysoká škola finanční a správní, 2014 (1.) - váz., 104 str.
EAN:
9788074081026
ISBN:
978-80-7408-102-6
Edice:
EUPRESS

Hodnocení:

0 hodnocení Marketingová sociologie 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Marketingová komunikace stále více a agrasivněji ovlivňuje chování lidí, a to nejen pouze zákaznické nákupní jednání. její tvorba, produkce a následné efekty významně spoluvytváří životní způsob pozdně moderní společnosti. Dynamika kulturně-sociálních proměn a trendů v životě společnosti a jejich ovlivňování marketingobvou komunikací se proto stává předmětem systematického sociologického studia.

Marketingová sociologie

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora ROUBAL Ondřej

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Marketingová sociologie

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.