Marketing v cestovním ruchu
Jak uspět v domácí i světové konkurenci
- Info:
- Grada Publishing, 2012 (2., aktula) - brož., 320 str.
- EAN:
- 9788024742090
- ISBN:
- 978-80-247-4209-0
Recenze:
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí \"Cs\". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v
cestovním ruchu.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Marketing v cestovním ruchu
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.