Marketing podle cílových skupin
- Info:
- Computer Press, 2007 (1) - váz, 272 str.
- Z angl. přel. B. Nosková
- EAN:
- 9788025116173
- ISBN:
- 978-80-251-1617-3
Recenze:
Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ji ten někdo kupuje? A koupí si ten, kdo ji kupuje, třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí takový člověk? BMW, Volkswagenem nebo Toyotou?“ Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Marketing podle cílových skupin
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.