Výprodej - Marketing kultury

Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

BAČUVČÍK Radim

Info:
VeRBuM, 2012 (1.) - brož., 200 str.
EAN:
9788087500170
ISBN:
978-80-87500-17-0

Hodnocení:

0 hodnocení Výprodej - Marketing kultury 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.

Upozornění! Výprodejový kus Vyprodaný titul

Výprodej - Marketing kultury

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora BAČUVČÍK Radim

Další knihy z kategorie Celkový seznam (312)

Recenze produktu Výprodej - Marketing kultury

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.