Výprodej - Marketing kultury
Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
- Info:
- VeRBuM, 2012 (1.) - brož., 200 str.
- EAN:
- 9788087500170
- ISBN:
- 978-80-87500-17-0
Recenze:
Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.
Upozornění! Výprodejový kus Vyprodaný titul
Další knihy z kategorie Celkový seznam (312)
Recenze produktu Výprodej - Marketing kultury
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.