Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

KUMAR Nirmalya

Info:
Grada Publishing, 2008 (1.) - váz., 240 str.
Z angl. přel. T. Juppa. Předml. P. Kotler
EAN:
9788024724393
ISBN:
978-80-247-2439-3
Edice:
Expert

Hodnocení:

0 hodnocení Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Světově uznávaná kniha poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí.

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.