Marketing jako šachová hra

Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

TRUČKA Jaroslav

Info:
BizBooks, 2013 (1.) - brož., 216 str.
EAN:
9788026500544
ISBN:
978-80-265-0054-4

Hodnocení:

0 hodnocení Marketing jako šachová hra 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umu obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat. Vyhrát válku, zvítězit. Oba soupeři se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat svoje plány. Hledí neudělat chybu a naopak využít ve svůj prospěch chyby soupeře. Využívají všech taktických možností. Pokud se realizace jednoho plánu nezdaří, nepropadají zoufalství, nýbrž vymyslí plán jiný, takový, který má větší naději na úspěch. Zní vám to povědomě, byť jste šachy nikdy nehráli? Ale samozřejmě! Stačí jen zaměnit slovo „šachy“ za „obchod“ nebo „podnikání“, ano, dokonce za slovo „život“. Šachy totiž představují nejen důmyslnou hru, nýbrž především velmi dokonalý model lidského života, jejich principy lze uplatnit v kterékoli oblasti nebo činnosti. Šachy jsou hrou, při které vzniká, eskaluje a nakonec se vyřeší konflikt, buď smírně remízou, nebo vítězstvím jedné strany nad druhou. Podobně marketing spočívá v nacházení řešení konfliktů tržního prostředí. Konfliktů mezi nabídkou a poptávkou, cenovou nabídkou a koupěschopností zákazníků, konkurenčního boje a mnoha dalších. Tyto podobnosti umožňují aplikovat principy šachové hry v marketingu a ušetřit si spoustu tápání a drahých omylů.
Tato knížka vám poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou. Znalost pravidel šachu přitom není podmínkou. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Jako bonus se dočtete, proč některé jednoduché návody buď nefungují vůbec, nebo přinášejí značně nekonzistentní výsledky, a v čem spočívá základní nedorozumění. Připravte se na řadu překvapení!

Marketing jako šachová hra

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Koupit knihu

199 Kč


Poslední kusy

Titul je skladem v Eshopu
Zboží expedujeme do 3 - 5 prac. dnů.

Nejbližší prodejny

Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?

Dostupnost na prodejně

Kniha je dostupná

Vyberte prodejnu

Dostupnost na prodejnách

V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.

Lze objednat

U těchto poboček se dodací lhůta může lišit.
  • Barvič a Novotný - Brno, Česká
  • Benešov
  • Beroun
  • Blatná
  • Brno FUTURUM
  • Brno Masarykova
  • Břeclav
  • Č. Budějovice, Kanovnická
  • Čelákovice
  • Česká Lípa
  • Děčín - Centrum Pivovar
  • Hr. Králové ČSA
  • Hr. Králové Dukelská tř.
  • Chrudim
  • Jablonec nad Nisou
  • Jeseník
  • Jičín
  • Jihlava
  • Jindřichův Hradec, Panská 110
  • Jindřichův Hradec, Panská 132
  • K. Vary OC Varyáda
  • Kladno Poděbradova
  • Klatovy
  • Krnov
  • Kroměříž
  • Litvínov
  • Ml. Boleslav OC Olympia
  • Náchod
  • Nymburk
  • Olomouc OC Olympia
  • Pardubice
  • Písek
  • Plzeň OC Olympia
  • Poděbrady
  • Praha 10 - Vršovice
  • Praha 7 - Stromovka
  • Praha Čs. Armády
  • Praha NC Fénix
  • Praha OC Krakov
  • Praha OC Lužiny
  • Praha Strašnice
  • Prostějov
  • Přerov
  • Rakovník
  • Rokycany
  • Sedlčany
  • Slaný
  • Soběslav
  • Strakonice
  • Svitavy
  • Tábor
  • Teplice OC Olympia
  • Trutnov
  • Vsetín OC Galerie
  • Vyškov
  • Zlín
  • Znojmo
  • Žatec
  • Žďár nad Sázavou

Tip

Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednu­tím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (874)

Recenze produktu Marketing jako šachová hra

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.