Management v deseti slovech
Zkušenosti muže, který vybudoval Tesco
- Info:
- Management Press, 2013 (1.) - váz., 288 str.
- Z angl. přel. I. Grusová
- EAN:
- 9788072612628
- ISBN:
- 978-80-7261-262-8
Recenze:
Někdejší dlouholetý CEO společnosti Tesco a jeden z nejuznávanějších manažerů dnešního podnikového světa v knize rozvíjí deset podstatných atributů úspěšného transformačního vedení, jehož důsledkem je radikální zvýšení výkonnosti organizace. Každý z těchto klíčových prvků-prověřených principů ilustruje praktickými příklady ze své bohaté praxe manažera, jenž proměnil druhořadou maloobchodní síť v největší britský řetězec supermarketů a z firmy Tesco zároveň vybudoval podnik skutečně globálního významu.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Management v deseti slovech
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.