Management, marketing a ekonomika sportu
- Info:
- Masarykova univerzita, 2016 (1.) - brož., 284 str.
- Autoři: J. Nová, J. Novotný, O. Racek, J. Rektořík, A. Sekot, M. Strachová, H. Válková
- EAN:
- 9788021083462
- ISBN:
- 978-80-210-8346-2
Recenze:
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Management, marketing a ekonomika sportu
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.