Kultura organizace je cestou ke strategii
- Info:
- Management Press, 2013 (1.) - brož., 260 str.
- EAN:
- 9788072612659
- ISBN:
- 978-80-7261-265-9
- Edice:
- Action Learning - praktický management
Recenze:
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady Action Learning – praktický management osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe, například zda svět považují spíše za místo nebezpečné a pak se spíše svým chováním jeho vlivům brání, nebo zda svět spíše vidí jako paletu příležitostí, s nimiž si lze hrát a vytvářet tak nové hodnotné produkty. Autoři se snaží najít odpověď na otázku, do jaké míry může kultura – jak organizační, tak národní – ovlivnit výsledky manažerského jednání, jak docílit, aby organizace měla stále k dispozici dostatek lidských zdrojů vybavených příslušnými kompetencemi, jak vhodné pracovníky vybírat, řídit jejich výkony a motivovat je.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Kultura organizace je cestou ke strategii
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.