Kreativní copywriting

33 inspirací pro ještě lepší copy

SÁLOVÁ Anna

Info:
Computer Press, 2018 (1.) - brož., 264 str.
EAN:
9788025149096
ISBN:
978-80-251-4909-6

Hodnocení:

0 hodnocení Kreativní copywriting 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy.

Kreativní copywriting

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora SÁLOVÁ Anna

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu Kreativní copywriting

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.