Konec marketingu, jak jsme jej dosud neznali

ZYMAN Sergio

Info:
Management Press, 2005 (1) - váz, 218 str.
Z angl. přel. I. Grusová
EAN:
9788072611348
ISBN:
80-7261-134-8

Hodnocení:

0 hodnocení Konec marketingu, jak jsme jej dosud neznali 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Autor ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční \"voodoo\" marketing nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na budování image, upevňování vztahů a důvěrné poznání - nejde o to, aby vaše produkty zákazníci milovali, ale aby je kupovali!

Konec marketingu, jak jsme jej dosud neznali

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)

Recenze produktu Konec marketingu, jak jsme jej dosud neznali

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.