Komunikace pro každého
- Info:
- Computer Media, 2010 (1.) - brož., 240 str.
- EAN:
- 9788074020643
- ISBN:
- 978-80-7402-064-3
Recenze:
Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných \"know-how\". Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem. Proto oněch \"5 P\". Co znamenají? Popularizace - rozšiřování vědomostí z daného oboru přístupnou formou, publikace si nehraje na vědecké pojednání, i když s odbornými pojmy pracuje. Průvodce - v rétorickém moři a za komunikačního šumu se autorka snaží dosáhnout pevniny komunikační orientace a bezpečně pochopeného sdělení. Prostřednictvím - za pomoci příběhů z její bezprostřední blízkosti, z rodinného i historického zázemí. Praktický - nejde o plané teoretizování, ale o použití příkladů z reálu na dokreslení popisovaného. Příhod - vše se stává bližším, když si k patřičnému jevu můžeme dosadit tváře, osudy a příběhy. Občas jsou trochu moralizující a prvoplánově determinované, ale to je proto, aby dané téma mohlo být zkratkovitě doloženo. Občas se snad pousmějete, někdy zaváháte a řeknete si: \"To snad není možné\" a někde přitakáte - máte stejnou zkušenost. Ale vždy zareagujete, účastníte se dialogu. A o to šlo zřejmě autorce především - zapojujete se do komunikace a jejích rétorických úskalí.
Další knihy z kategorie Rodina, vztahy (1045)
Recenze produktu Komunikace pro každého
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.