Klíčoví zákazníci a péče o ně
- Info:
- Computer Press, 2002 (1.) - váz., 382 str.
- Z angl. přel. E. Nevrlá
- EAN:
- 9788072266555
- ISBN:
- 978-80-7226-655-5
- Edice:
- Praxe manažera
Recenze:
Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí: jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout;
jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách;
jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka; jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků; jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků; jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků; jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími);
cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Klíčoví zákazníci a péče o ně
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.