Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0
- Info:
- Management Press, 2011 (3., rozšíř) - brož., 212 str.
- EAN:
- 9788072612376
- ISBN:
- 978-80-7261-237-6
Recenze:
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.