Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0

FREY Petr

Info:
Management Press, 2011 (3., rozšíř) - brož., 212 str.
EAN:
9788072612376
ISBN:
978-80-7261-237-6

Hodnocení:

0 hodnocení Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora FREY Petr

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.