Jestli nejsi první, budeš poslední
Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
- Info:
- Grant Cardone CEE, 2015 (1.) - váz., 200 str.
- EAN:
- 9788026074779
- ISBN:
- 978-80-260-7477-9
Recenze:
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu.
Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence. Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování! Dokonce i v době ekonomického poklesu, můžete jít na vrchol své kariéry a podnikání - a vrchol je tím správným místem, kde být! Pokud vám teorie „Nejste první, jste poslední“ dává prověřené nástroje k nalezení příležitostí a jednání v souladu s nimi předtím, než tak činí konkurence. Přesné strategie úspěchu vedoucí k: Přeměně neprodaného na prodané; Maximalizaci doby vedoucí k maximalizaci prodejů; Převrácení každého cíle v dohodu HOTOVO; Zachování přehnaného prodejního přístupu; A mnohem více...
Ve skutečném světě nedostane každý ocenění za svůj výkon. Buď zvítězíte nebo prohrajete. Pokud obchodujete i v době ekonomického propadu, vítězství znamená jedinou věc: být první. Stane se to vaší audioknihou pro zvýšení prodejů, zvýšení marží a vytvoření nových příležitostí bez ohledu na ekonomiku. Nechte své protivníky stěžovat si na mizerné prodejní klima! Mohou se schovávat za tyto výmluvy, protože vy ovládáte svůj trh.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Jestli nejsi první, budeš poslední
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.