Jak se budují značky

Co obchodníci nevědí

SHARP Byron

Info:
Dobrovský, 2018 (1.) - váz., 241 str.
Z angl. přel. P. Sumcov
EAN:
9788073906184
ISBN:
978-80-7390-618-4
Edice:
Omega

Hodnocení:

0 hodnocení Jak se budují značky 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol; Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky; Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat; Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků; S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning); Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný; Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody; Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí; 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.

Jak se budují značky

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (872)

Recenze produktu Jak se budují značky

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.