Jak se budují značky
Co obchodníci nevědí
- Info:
- Dobrovský, 2018 (1.) - váz., 241 str.
- Z angl. přel. P. Sumcov
- EAN:
- 9788073906184
- ISBN:
- 978-80-7390-618-4
- Edice:
- Omega
Recenze:
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol; Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky; Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat; Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků; S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning); Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný; Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody; Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí; 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (872)
Recenze produktu Jak se budují značky
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.