Jak myslí Rupert Murdoch

Tajemství úspěchu mediálního magnáta

LA MONICA Paul R.

Info:
Computer Press, 2011 (1.) - brož., 256 str.
Z angl. přel. M. Palata, I. Rychlá
EAN:
9788025126325
ISBN:
978-80-251-2632-5

Hodnocení:

0 hodnocení Jak myslí Rupert Murdoch 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti – mediální magnát a miliardář Rupert Murdoch vzbuzuje kontroverze a každým svým činem si získává nové příznivce nebo naopak další odpůrce. Rupert Murdoch změnil téměř od základů novinový a televizní byznys, Hollywood a vlastně celý mediální svět. Původně vydavatel novin v Austrálii, dnes vlastník jedné z největších mediálních společností na světě vydávající množství novinových titulů a knih a provozující televizní stanice a filmové studio – jeden z nejvlivnějších lidí na zemi. Zároveň ale člověk, který pro slávu svého impéria a pro větší výnosy ze svých aktivit neváhá použít i ne zcela čisté praktiky. Paul R. La Monica se ve své knize Jak myslí Rupert Murdoch na jeho kontroverzní úspěchy a prohry dívá poměrně střízlivým pohledem. Podotýká, že některá kritika od Murdochových odpůrců může být nespravedlivá. Rupert Murdoch celou svou podnikatelskou kariéru touží zejména po uznání – toho se mu ale skrze vlastnictví poněkud bulvárních médií nedostalo. Přesto, ačkoliv jej kritizují, mnozí konkurenti jej napodobují. Murdoch je téměř vždy tím, kdo se směje naposledy. Svědčí o tom i jeho umístění v žebříčku magazínu Forbes – třináctým nejvlivnějším člověkem planety se nestanete jen tak.

Jak myslí Rupert Murdoch

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (874)

Recenze produktu Jak myslí Rupert Murdoch

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.