Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
- Info:
- Computer Press, 2010 (1.) - brož., 256 str.
- Z angl. přel. R. Pekárek
- EAN:
- 9788025128220
- ISBN:
- 978-80-251-2822-0
Recenze:
Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google
Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte? Tato fascinující studie přeskakuje v příběhu Googlu minulost a zaměřuje se naopak na to, co ve skutečnosti tyto muže pohání a kam Google směřuje. Richard L. Brandt představuje společnost jako geniální dítě dvou skvělých jednotlivců a rozplétá pozadí obchodních rozhodnutí Googlu ve světle ambicí a představ jeho zakladatelů. Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové. Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují. Pomocí rozhovorů se současnými a minulými zaměstnanci, konkurenty, obchodními partnery a vyšším managementem Googlu, a zvláště pak díky konverzaci se samotnými zakladateli Brandt odhaluje tajemství podstaty fungování Googlu a objasňuje množství mylných představ o společnosti.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.