Jak jednat s různými typy lidí
Příručka pro manažery i běžný život
- Info:
- BizBooks, 2012 (2.) - váz., 264 str.
- Příl. DVD. Ilustr. A. Černá
- EAN:
- 9788026500315
- ISBN:
- 978-80-265-0031-5
Recenze:
Publikace je určena: pro obchodníky, které naučí, jak jednat s klientem nebo partnerem, aby dosáhli bezpečně svého cíle, pro všechny, kteří řídí větší počet lidí, anebo s ním spolupracují a potřebují přesvědčit různé lidské charaktery. V podrobném průvodci se dozvíte: proč je znalost různých lidských povah důležitá a kdy nám pomůže, jaké jsou základní čtyři osobnostní typy inspirované Thimothym Learym, čím se vyznačuje Nedůvěřila, Mocislav Urputný, Jájaja Sebestředná i ostatní, že existují rysy příznačné pro introverta a pro extroverta, za jakých okolností využít tzv. pozitivní manažerské techniky, ze kterých stylů jednání si můžete v různých situacích vybrat, proč je důležité znát a správně odhadnout role lidí v týmu, jak by mělo vypadat hodnocení pracovníků, nakolik ovlivňují emoce lidskou povahu, čím jsou charakterizovány osoby z hlediska asertivity, které konflikty vznikají nejčastěji, kdy a jak je řešit, jaké styly vedení známe, jaké rysy jsou pro ně typické, jak nenásilně ovlivňovat a přesvědčovat, se kterými pojmy souvisejícími s problematikou osobností se setkáme nejčastěji. V každé kapitole naleznete mnoho příkladů ze života, za nimi řešení, jak s daným charakterem jednat. Objevíte i testy, jejichž prostřednictvím zjistíte, jak jste na tom vy. Přiložené DVD obsahuje video i fotografické ukázky různého chování. Projde s vámi jednotlivé charaktery i typické situace tak, abyste se v nich naučili bezpečně orientovat. Rychle rozpoznat, o jakou povahu se jedná, a obratem zvolit vhodnou vyjednávací taktiku. Dokážete tak svůj protějšek úspěšně přesvědčit!
Další knihy z kategorie Společenské vědy (4859)
Recenze produktu Jak jednat s různými typy lidí
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.