Jak cool značky zůstávají hot
Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"
- Info:
- BizBooks, 2012 (1.) - brož., 248 str.
- Z angl. přel. L. Mohelská
- EAN:
- 9788026500025
- ISBN:
- 978-80-265-0002-5
Recenze:
Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Jak cool značky zůstávají hot
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.