Jak cool značky zůstávají hot

Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"

BEHRER Mattias, BERGH Joeri Van den

Info:
BizBooks, 2012 (1.) - brož., 248 str.
Z angl. přel. L. Mohelská
EAN:
9788026500025
ISBN:
978-80-265-0002-5

Hodnocení:

0 hodnocení Jak cool značky zůstávají hot 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování.

Jak cool značky zůstávají hot

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)

Recenze produktu Jak cool značky zůstávají hot

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.