Intuitivní marketing pro 21. století

TOMAN Miloš

Info:
Management Press, 2016 (1.) - brož., 168 str.
EAN:
9788072613991
ISBN:
978-80-7261-399-1

Hodnocení:

0 hodnocení Intuitivní marketing pro 21. století 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu.

Intuitivní marketing pro 21. století

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (872)

Recenze produktu Intuitivní marketing pro 21. století

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.