Hrdina nebo psanec
- Info:
- BizBooks, 2012 (1.) - brož., 352 str.
- Z angl. přel. J. Fadrný
- EAN:
- 9788026500278
- ISBN:
- 978-80-265-0027-8
Recenze:
Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Hrdina nebo psanec
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.