Holistická marketingová koncepce
- Info:
- Ústav práva a právní vědy, 2013 (1.) - brož., 112 str.
- EAN:
- 9788090524729
- ISBN:
- 978-80-905247-2-9
Recenze:
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)
Recenze produktu Holistická marketingová koncepce
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.