Holistická marketingová koncepce

BARČÍK Tomáš

Info:
Ústav práva a právní vědy, 2013 (1.) - brož., 112 str.
EAN:
9788090524729
ISBN:
978-80-905247-2-9

Hodnocení:

0 hodnocení Holistická marketingová koncepce 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.

Holistická marketingová koncepce

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora BARČÍK Tomáš

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu Holistická marketingová koncepce

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.