Guerillový marketing
Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu
- Info:
- Grada Publishing, 2009 (1.) - brož., 192 str.
- Z něm. přel. D. Helekal
- EAN:
- 9788024724843
- ISBN:
- 978-80-247-2484-3
- Edice:
- Marketing
Recenze:
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat. Využijte situace a získejte konkurenční náskok!
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Guerillový marketing
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.