Etika v podnikání a hodnoty trhu
- Info:
- Grada Publishing, 2016 (1.) - brož., 200 str.
- EAN:
- 9788024755458
- ISBN:
- 978-80-247-5545-8
Recenze:
Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Etika v podnikání a hodnoty trhu
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.