Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

LOŠŤÁKOVÁ Hana

Info:
Grada Publishing, 2009 (1.) - váz., 272 str.
EAN:
9788024731551
ISBN:
978-80-247-3155-1
Edice:
Expert

Hodnocení:

0 hodnocení Diferencované řízení vztahů se zákazníky 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.

Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)

Recenze produktu Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.