Diferencované řízení vztahů se zákazníky
Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
- Info:
- Grada Publishing, 2009 (1.) - váz., 272 str.
- EAN:
- 9788024731551
- ISBN:
- 978-80-247-3155-1
- Edice:
- Expert
Recenze:
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (881)
Recenze produktu Diferencované řízení vztahů se zákazníky
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.