Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

ČEŇKOVÁ Jana, OSVALDOVÁ Barbora

Info:
Academia, 2017 (1.) - brož., 189 str.
EAN:
9788020027542
ISBN:
978-80-200-2754-2
Edice:
První republika

Hodnocení:

0 hodnocení Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora ČEŇKOVÁ Jana

Další knihy z kategorie Historie (3940)

Recenze produktu Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.