Česká literatura a nová média

PIORECKÝ Karel

Info:
Academia, 2016 (1.) - brož., 300 str.
EAN:
9788020025784
ISBN:
978-80-200-2578-4
Edice:
Literární řada

Hodnocení:

0 hodnocení Česká literatura a nová média 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce – a nenechaly beze změny ani principy, podle nichž dosud fungovala literatura jako komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a zveřejnění literárního díla v podobě textu digitálního a tištěného? Jak se změnila pozice čtenáře v prostředí interaktivních médií? Je vztah české literatury k novým médiím v nadnárodním kontextu v něčem specifický? A jde skutečně o revoluční změny, nebo jen o obměny starších literárních forem přenesených do nového prostředí?

Česká literatura a nová média

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy autora PIORECKÝ Karel

Další knihy z kategorie Jazykověda a literární vědy (1113)

Recenze produktu Česká literatura a nová média

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.