Byznys má duši
Jak úspěšně obchodovat a nezaprodat přitom sami sebe
- Info:
- Metafora, 2019 (1.) - váz., 256 str.
- Z angl. přel. P. Sumcov
- EAN:
- 9788076250925
- ISBN:
- 978-80-7625-092-5
Recenze:
Všichni chceme mít úspěch a prosperovat, ale přitom tomu neobětovat vlastní duši a duchovní cestu. Je to vůbec možné? Celosvětově uznávaný kouč a učitel Alan Cohen vysvětluje, že ano. Při práci a podnikání totiž nebojujeme s vnějšími okolnostmi, konkurencí a omezenými zdroji, nýbrž s vlastními podvědomými představami. Očividnou lež opustíme poměrně snadno. Horší je však rozloučit se s přesvědčivými, hluboce zakořeněnými představami – mýty, podle nichž žije prakticky celá lidská společnost. S pomocí Alana Cohena máme šanci prohlédnout deset hlavních mýtů a iluzí, které nás poutají k zemi, jako například: Smyslem byznysu jsou peníze; Konkurence je zdravá a potřebná; Odpovědi je třeba nalézt kdesi venku; Zákony byznysu tvoří výjimku ze zákonů Života; K úspěchu je nutná dřina. Pokud si uvědomíme, které z iluzí bereme za samozřejmě platné, můžeme v ně přestat věřit a konečně spatřit, že skutečnost není zdaleka tak těžká! Vesmír (Vyšší moc, Duch, Bůh, Zdroj...) nám dává úplně vše. Jakmile se zhroutí naše dosavadní mýty, budeme schopni to přijmout a v životě se nám přirozeně projeví hojnost! Během své dlouholeté praxe koučingu Alan Cohen identifikoval tři skupiny lidí, zápasících s otázkami peněz, prosperity a duchovního života. Někteří mají vynikající pracovní pozici, ale čelí ubíjející rutině, další podnikají či pracují příliš mnoho za málo peněz a hledají svobodu na cestě, kterou si zvolili. A třetí skupina upřednostňuje kreativitu a svobodu před vyděláváním milionů, ale na složenky si také musí nějak vydělat. Kniha promlouvá ke všem třem kategoriím a ukazuje cestu, jak je možné dosáhnout kariérního úspěchu, a přitom se také věnovat zálibám a naplnění svého poslání.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)
Recenze produktu Byznys má duši
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.