Benchmarking. Mýty a skutečnost
Model efektivního učení se a zlepšování
- Info:
- Management Press, 2011 (1.) - brož., 268 str.
- EAN:
- 9788072612246
- ISBN:
- 978-80-7261-224-6
Recenze:
Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při plánování a realizaci benchmarkingových projektů. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)
Recenze produktu Benchmarking. Mýty a skutečnost
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.