Benchmarking. Mýty a skutečnost

Model efektivního učení se a zlepšování

HALFAROVÁ Petra, NENADÁL Jaroslav, VYKYDAL David

Info:
Management Press, 2011 (1.) - brož., 268 str.
EAN:
9788072612246
ISBN:
978-80-7261-224-6

Hodnocení:

0 hodnocení Benchmarking. Mýty a skutečnost 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při plánování a realizaci benchmarkingových projektů. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.

Benchmarking. Mýty a skutečnost

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu Benchmarking. Mýty a skutečnost

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.