Agenda 21

Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

HAMMER Michael

Info:
Management Press, 2012 (2.) - brož., 260 str.
Z angl. přel. H. Škapová
EAN:
9788072612444
ISBN:
978-80-7261-244-4

Hodnocení:

0 hodnocení Agenda 21 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící \"nadvlády zákazníka\" a globální hyperkonkurence.


Agenda 21

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (882)

Recenze produktu Agenda 21

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.