7 principů masového marketingu
Jak dostat dav na svou stranu
- Info:
- Computer Press, 2008 (1.) - brož., 280 str.
- Z angl. přel. V. Klimešová
- EAN:
- 9788025119112
- ISBN:
- 978-80-251-1911-2
- Edice:
- Praxe manažera
Recenze:
Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (874)
Recenze produktu 7 principů masového marketingu
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.