7 principů masového marketingu

Jak dostat dav na svou stranu

EARLS Mark

Info:
Computer Press, 2008 (1.) - brož., 280 str.
Z angl. přel. V. Klimešová
EAN:
9788025119112
ISBN:
978-80-251-1911-2
Edice:
Praxe manažera

Hodnocení:

0 hodnocení 7 principů masového marketingu 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním.

7 principů masového marketingu

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (1072)

Recenze produktu 7 principů masového marketingu

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.