30 vteřin

Příběhy z reklamního podsvětí

SOUČEK Ondřej

Info:
Nakladatelství Lidové noviny, 2010 (1.) - brož., 200 str.
EAN:
9788074220616
ISBN:
978-80-7422-061-6

Hodnocení:

0 hodnocení 30 vteřin 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je se koupat ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce nejen v reklamním průmyslu.

30 vteřin

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Beletrie (28004)

Recenze produktu 30 vteřin

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.