30 vteřin
Příběhy z reklamního podsvětí
- Info:
- Nakladatelství Lidové noviny, 2010 (1.) - brož., 200 str.
- EAN:
- 9788074220616
- ISBN:
- 978-80-7422-061-6
Recenze:
Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je se koupat ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce nejen v reklamním průmyslu.
Další knihy z kategorie Beletrie (28004)
Recenze produktu 30 vteřin
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.