12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

Tipy a příklady pro praxi

SCHERER Hermann

Info:
Grada Publishing, 2012 (1.) - brož., 144 str.
Z něm. přel. Z. Michňa
EAN:
9788024740249
ISBN:
978-80-247-4024-9

Hodnocení:

0 hodnocení 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

Tento titul aktuálně
není v nabídce.

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)

Recenze produktu 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.