12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
Tipy a příklady pro praxi
- Info:
- Grada Publishing, 2012 (1.) - brož., 144 str.
- Z něm. přel. Z. Michňa
- EAN:
- 9788024740249
- ISBN:
- 978-80-247-4024-9
Recenze:
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (880)
Recenze produktu 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.