Hitmakeři
Tajemství popularity v éře rozptylování
- Info:
- Jan Melvil Publishing, 2017 (1.) - brož., 344 str.
- Z angl. přel. F. Drlík
- EAN:
- 9788075550262
- ISBN:
- 978-80-7555-026-2
Recenze:
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí. Dozvíte se například: Proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“); že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu; že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct; jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí; že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy; jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele; proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny; jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu; proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít; že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu.
E-shop nově v provozu na www.kanzelsberger.cz
Nejbližší prodejny
Chcete vědět jestli je kniha dostupná v prodejně ve Vašem okolí?
Dostupnost na prodejně
Kniha je dostupná
Dostupnost na prodejnách
V seznamu si můžete vybrat vámi preferovanou prodejnu. Dostupnost na této prodejně se Vám bude následně zobrazovat i u dalších titulů.
Lze objednat
- Barvič a Novotný - Brno, Česká
- Benešov
- Beroun
- Blatná
- Brno FUTURUM
- Brno Masarykova
- Břeclav
- Č. Budějovice, Kanovnická
- Čelákovice
- Česká Lípa
- Děčín - Centrum Pivovar
- Hr. Králové ČSA
- Hr. Králové Dukelská tř.
- Chrudim
- Jablonec nad Nisou
- Jeseník
- Jičín
- Jihlava
- Jindřichův Hradec, Panská 110
- Jindřichův Hradec, Panská 132
- K. Vary OC Varyáda
- Kladno Poděbradova
- Klatovy
- Krnov
- Kroměříž
- Litvínov
- Ml. Boleslav OC Olympia
- Náchod
- Nymburk
- Olomouc OC Olympia
- Pardubice
- Písek
- Plzeň OC Olympia
- Poděbrady
- Praha 10 - Vršovice
- Praha 7 - Stromovka
- Praha Čs. Armády
- Praha NC Fénix
- Praha OC Krakov
- Praha OC Lužiny
- Praha Strašnice
- Prostějov
- Přerov
- Rakovník
- Rokycany
- Sedlčany
- Slaný
- Soběslav
- Strakonice
- Svitavy
- Tábor
- Teplice OC Olympia
- Trutnov
- Vsetín OC Galerie
- Vyškov
- Zlín
- Znojmo
- Žatec
- Žďár nad Sázavou
Tip
Kterýkoliv titul si můžete objednat i s vyzvednutím na Vaší prodejně. Ověřte si stav zboží na prodejně telefonicky, nebo mailem před Vaší návštěvou.
Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (879)
Recenze produktu Hitmakeři
Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.